طراحی سایت شرکتی

اگر شما هم صاحب شرکت ، کارخانه و … هستید ، پیشنهاد می کنیم به فکر راه اندازی یک سایت برای کسب و کار خود باشید… داشتن طراحی سایت شرکتی خوب و کاربر پسند قطعا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. زمانی که شرکتی از طریق یک وب سایت مناسب اقدام به معرفیِ […]

اگر شما هم صاحب شرکت ، کارخانه و … هستید ، پیشنهاد می کنیم به فکر راه اندازی یک سایت برای کسب و کار خود باشید…

  • داشتن طراحی سایت شرکتی خوب و کاربر پسند قطعا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. زمانی که شرکتی از طریق یک وب سایت مناسب اقدام به معرفیِ خدمات و محصولات خود می‌کند بسیاری از بازدید کنندگان با این محصولات آشنا شده و در نهایت می‌توانند به مشتری تبدیل شوند. از مزایای دیگر ساخت سایت شرکتی می‌توان به ایجاد مشتریان وفادار اشاره نمود. زیرا با معرفی مداوم محصولات مشتریان به سهولت با آنها آشنا شده و در صورت لزوم می‌توانند به ثبت سفارش بپردازند. در واقع حضور در دنیای اینترنت در نهایت منجر به افزایش فروش خواهد شد. زیرا اینترنت اولین مکانی است که افراد به دنبال شرکت شما خواهند بود و اگر رقبای شما، از وب سایت شرکتی استفاده کنند ولی شما از داشتن سایت خودداری نمایید قطعا در این رقابت عقب خواهید ماند.
  • هدف مجوعه کالانما در طراحی سایت شرکتی، ثبت جلوه ای زیبا و ماندگار از تجارت شما در ذهن مخاطب است؛ ترسیم یک وبسایت شرکتی باید بگونه ای باشد که اگر کاربری بدون ذهنیت قبلی از فعالیت شما در دنیای واقعی و برای اولین بار از طریق وبسایتتان با برند شما آشنا شد، با تصویری ایده آل از کسب و کار و نحوه ارائه آن مواجه شود. مشاوره: ۰۹۱۲۵۹۷۴۱۵۵ آقامیری

  • چگونه یک سایت شرکتی موفق داشته باشیم؟

    می‌توان گفت یکی از اهداف مشترک برای طراحی سایت شرکتی معرفی خدمات و محصولات می‌باشد، زیرا با استفاده از طراحی سایت شرکتی زمینه‌ی تعامل بیشتر کاربران و مشتریان را افزایش خواهید داد چرا که از این طریق می‌توانید خدمات بیشتر و سریع‌تری را به کاربران خود برسانید.

  • یکی از دیدگاه‌های اشتباهی که برخی از مدیران و صاحبان کسب و کارها دارند این است که، تنها داشتن یک سایت شرکتی موجب افزایش فروش و موفقیت خواهد شد. در صورتی که علاوه بر داشتن یک سایت شرکتی مناسب باید از مشاوران کسب و کار، متخصصین سئو و تولید محتوا و تبلیغات کمک بگیرید.
  • شما باید بتوانید یک بازاریابی موفق داشته باشید و این بازاریابی در حوزه‌های مختلفی صورت بگیرد. از ویژگی های یک سایت شرکتی موفق می‌توان به داشتن گرافیک زیبا و اصولی و رسمی، داشتن بخش وبلاگ، ریسپانیسیو و یا واکنشگرا بودن، رعایت اصول کلی سئو و تولید محتوای مرتب و اختصاصی به صورت روزانه و یا در بازه‌های زمانی مشخص، استفاده از تصاویر با کیفیت و بهینه شده برای محصولات اشاره نمود.
  • همه این موارد ویژگی‌های کلی یک سایت شرکتی است ولی برای موفقیت در کسب و کار شرکتی موفق، باید استراتژی های مختلفی برای مدیریت سایت در نظر گرفته شود. پس از راه اندازی سایت شرکتی و کار بر روی محتوا و سئوی سایت باید وارد مبحث تبلیغات شوید.
  • تبلیغات می‌تواند به صورت فیزیکی و مجازی صورت گیرد. شما باید با استفاده از تبلیغات افراد و مشتریانی را به سمت سایت خود هدایت نمایید که به دنبال خرید محصولاتی مشابه محصولات شما هستند و مورد دیگری که وجود دارد این است که بتوانید پیشنهادات خاصی را در سایت خود قرار دهید تا مشتری را به خرید ترغیب نمایید. در این صورت شما فروش اینترنتی خود را افزایش داده و یک سایت موفقی خواهید داشت.