ثبت دامنه و هاست اولین قدم جهت داشتن یک وب سایت ایده آل است.

ثبت دامنه (Domain) نشان دهنده محتوا و خلاصه مطالب و عناوینی است که کاربر اینترنتی انتظار دارد با آن روبرو شود. به عبارتی دیگر نام دامنه (Domain) گویای هدف سازنده وب سایت است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو انتخاب نام دامنه بسیار حیاتی و تاثیرگذار است.

دامنه یا دومین در فارسی به معنی قلمرو یا گستره می باشد که محور اصلی وب سایت ها و کلیه فعالیتهای Online و تجارتهای الکترونیکی است.

ثبت دومین مناسب مهم ترین رکن اساسی داشتن یک وب سایت خوب است، چنان که حتی با طراحی صفحات وب مناسب و داشتن محتوای خوب، اگر به ثبت دامین نامناسب مبادرت ورزید، تمام زحماتی که در طراحی وب به کار گرفته شده است از بین خواهد رفت.

به عنوان مثال ثبت دومین طولانی، امکان بروز اشتباه تایپی را بالا برده و دسترسی به وب سایت را هر چند با طراحی وب عالی به مخاطره می‌اندازد.

هاست مرتبط با دامنه نیز باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

در صورتی که طراحی سایت شما بی نقص بوده و دومین سایت نیز مناسب باشد اما میزبانی وب مناسبی آن را پشتیبانی ننماید نیز امکان در دسترس نبودن وب سایت وجود دارد.

امروزه استفاده از ایمیل اختصاصي (پست الکترونيک تحت نام دامنه) به نوعي سند اعتبار يک شرکت يا سازمان محسوب مي شود و اغلب شرکتها براي ارتباط با مشتريان و يا همکاران خود از پست الکترونيک (Email) اختصاصي استفاده مي کنند و تمام تلاش خود را براي عدم وابستگي و بالا بردن امنيت در استفاده از ايميل هاي عام نظير Yahoo و Gmail مي نمايند.

دفتر پشتیبانی: 77615225 مهندس محمد محسنی – دفتر بازار: 55813501 – 09125974155 آقامیری